צרכנות

טיפים לבחירת תכשיטים לחתונה

מלבד שמלת הכלה, יש אלמנטים נוספים שכדאי להתחשב בהם בתלבושת של הכלה.
למעשה, אותם אלמנטים יוצרים את המראה המושלם. מדובר על אלמנטים כמו, שיער, איפור והתכשיטים שהכלה תענוד בערב החתונה. הצטרפו אלינו לכתבה מעניינת במיוחד, בה נציג טיפים לרכישה וענידה של תכשיטי כלה.

בוחרים את השמלה ולאחר מכן את התכשיטים

מומלץ לא לרכוש תכשיטים לפני שיש החלטה סופית לגבי שמלת הכלה. כאשר יש שמלה, אפשר להתאים את התכשיטים ולהתייחס למאפיינים כמו, הצבע שלהם, סטייל וצווארון השמלה. כך לא יהיו טעויות ויעשו השילובים הנכונים שיצרו את המראה המושלם.

אין מה להגזים בכמות התכשיטים

אין ספק שכאשר מדובר על יום החתונה, מדובר על אחד הימים בהם יש הזדמנות נהדרת לנצנץ עם תכשיט גדול ובולט. מה שכן, יש לשים לב שלא חוצים את הגבול ומגזימים, כי אז אפשר לפגוע בכל הלוק ולהפוך אותו לרחוק מלהיות מושלם. על כן, יש למצוא את האיזון הנכון בין שמלת הכלה לבין התכשיטים הנבחרים. מומלץ לציין שיש מקום לאקססורי אחד מרכזי ומשמעותי. אגב, אותו אקססורי יכול להיות שרשרת גרנדיוזית, עגילים או אולי אקססורי לשיער. בכל מקרה, בהתאם לשמלה, יש לבחור את התכשיט הייחודי.

לא חייב לרכוש תכשיטים, אפשר גם לשאול

כולם יודעים שתכשיטים יכולים להיות עסק יקר מאוד. לדוגמה, אם מדובר על תכשיטים כמו יהלומים אמיתיים, הרי שההמלצה היא להשאיל אותם ולא לרכוש אותם. כמו כן, אם יש תכשיטים שיש להם ערך סנטימנטלי והם עברו בירושה במשפחה או שהתקבלו מחברה טובה, אז גם אפשר בהחלט להשאיל אותם ליום האירוע.

חודש לפני החתונה, לחפש את התכשיטים המושלמים

לא מומלץ להשאיר את בחירת התכשיטים ליום האירוע. מומלץ לחפש אותם חודש לפני האירוע. כך החיפוש יעשה בנחת וגם יהיה אפשר למדוד את התכשיטים יחד עם השמלה. כמו כן, כדאי גם לרכוש את התכשיטים עוד לפני שמגיעים לעשות איפור ניסיון ושיער ניסיון. כך יהיה אפשר להתרשם מהמראה כולו, ממש לפני האירוע.

להתאים את הצבעים

יש להתאים את הגוונים של התכשיטים לצבע של השמלה. לדוגמה, אם מדובר על שמלה לבנה, אז היא תראה נהדר עם תכשיטים בצבע פלטינום או צבעי פנינה. אגב, עם תכשיטי זהב, היא לא תראה טוב. מנגד, אם מדובר על שמלה נוצצת, מומלץ לבחור זהב ורוד או פנינה.

איפה רוכשים תכשיטים?

כיום, ניתן לרכוש תכשיטים אונליין (ניתן להזמין אותם במשלוח עד הבית או אפשר להגיע פיזית לחנות ולאסוף אותם) או שאפשר להגיע פיזית לחנויות התכשיטים הנמצאות בקניונים ובמרכזי קניות. מומלץ לבדוק האם יש המלצות על החנות (המלצות אפשר למצוא באתר האינטרנט של החנות, בכרטיס העסק המופיע בגוגל וכמובן ברשתות החברתיות), האם התכשיטים שהחנות מוכרת אכן איכותיים (ומאיזה חומרים התכשיטים מיוצרים), האם יש עליהם אחריות ומהו מחירם.

אולי גם תאהב