נדל"ן

טיפים לקניית דירות להשקעה בארצות הברית

מעוניינים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית? הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם.
בכתבה, נציג 5 טיפים לרכישת דירות להשקעה בארצות הברית.

הכתבה בשיתוף עם חברת r-me השקעות נדל"ן בארה"ב.

כמה מילים על סוגי נכסים בארצות הברית

בארצות הברית יש מספר סוגי נכסים עיקריים בהם ולפני שתבחרו להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, מומלץ שתכירו אותם:

-סינגל פמילי – מדובר על בית פרטי. לבית זה אין קישר משותף עם אף בית נוסף.

-קונדו – מדובר על דירה שנמצאת בקומפלקס של דירות.

מולטי פמילי בארה"ב – מדובר על בניין או שכונה. השקעה במולטי פמילי תתאים למשקיעים גדולים וזאת משום שמדובר על עשרות או מאות יחידות דיור המחוברות אחת לשנייה. לא ניתן לרכוש יחידה בודדת.

מבחינת העדפות האמריקאים, במקום הראשון יהיה הסינגל פמילי, במקום השני הקונדו ובמקום השלישי מולטי פמילי.

טיפ מס' 1 בנושא מיסי רכישה

אחד היתרונות הבולטים בהשקעה בנדל"ן בארצות הברית הוא שאין מיסי רכישה. מה שכן, יש כל מיני פרמטרים בולטים שמומלץ לתת להם משקל ועל כן, לפני שאתם קופצים למים ורוצים לבצע את הרכישה, מומלץ מאוד שתעזרו במומחים בתחום הנדל"ן ובפרט בכאלה שיש להם ניסיון ברכישת נדל"ן בארצות הברית. כך אותם המומחים יכוונו אתכם להשקעה הטובה והנכונה עבורכם.

טיפ מס' 2 בנושא חוקי המדינה

ארצות הברית מחולקת ל-51 מדינות. על כן, כאשר אתם מחפשים נכס לרכישה, מומלץ מאוד שתלמדו כמה שיותר על המדינה בה נמצא הנכס שבו אתם מעוניינים. יש לחקור כמה שיותר ולהתמקד במדדים כלכליים כמו, תיירות, מסחר, תעשייה ומיסוי.

טיפ מס' 3 בנושא הגירה פנימית וביקוש

בתחום הנדל"ן, הביקוש הוא עניין מרכזי ומשמעותי. יש לבדוק את נושא ההגירה הפנימית של האמריקאים. לדוגמה, אפשר לראות שלאחר מגיפת הקורונה, הייתה נטישה של מרכזי הערים הגדולות ומעבר לפריפריות. אחת מבין המדינות אליה הייתה הגירה חיובית הייתה פלורידה. על כן, מומלץ לשים לב לנושא ההגירה.

טיפ מס' 4 בנושא הקשר הישראלי

מומלץ מאוד לרכוש נכס נדל"ן בארצות הברית על ידי חברה ישראלית. כך תוכלו לדעת שיש מי ששומר על האינטרסים שלכם מול הרשויות האמריקאיות. יש חברות שיש להן משרדים במדינות שונות בארצות הברית וכמובן גם בישראל. בחרו בחברות כאלה. כמובן שלפני שאתם בוחרים בחברה, קראו עליה ובדקו האם יש עליה המלצות.

טיפ מס' 5 בנושא הגנה על ההשקעה שלכם

אין ספק שכאשר מדובר על רכישת בית או דירה להשקעה בארצות הברית, הדבר כמובן מצריך התעסקות וגם ניהול שוטף. אם הבית או הדירה לא מושכרים, הרי שבעל הנכס צריך לשאת בהוצאות השוטפות עבורו. אם מדובר על נכסי נדל"ן מולטי, אז העניין כבר מתנהל אחרת. ההשקעה היא קבוצתית וכל אחד מהמשקיעים שם סכום כסף קטן וביחד אפשר לרכוש את הנכס הגדול. כמובן שהרווחים מתחלקים בין כל המשקיעים, גם אם אחת הדירות נותרת ריקה.

אולי גם תאהב