כללי

טיפים לניקוי יסודי של המשרד

לא משנה אם יש לכם משרד קטן או משרד גדול, אין ספק שנושא הניקיון צריך להיות בעדיפות עליונה. כאשר המשרד שלכם יהיה נקי וגם מסודר, הרי שהעובדים שלכם יהיו הרבה יותר יעילים ומרוכזים בעבודה שעליהם לבצע. בכתבה הבאה יוצגו טיפים לניקיון יעיל של המשרד.

הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה המספקת שירותים של ניקיון משרדים.

טיפ מס' 1 – וודאו שיש לכם את הציוד וחומרי הניקוי הנדרשים

כל אלה יעזרו לכם לבצע את הניקיון בצורה יסודית ואיכותית. מומלץ שיהיו ברשותכם חומר ניקוי רב תכליתי, חומר חיטוי רב תכליתי, חומר לניקוי חלונות, אקונומיקה, חומר לניקוי שטיחים, חומרי לניקוי רצפות, חומר להברקת רהיטים. מבחינת הציוד הנדרש, מומלץ שיהיו ברשותכם מטאטא ויעה, דלי, מברשת לניקוי אבק, שקיות אשפה, מטליות מיקרופייבר, מגב וסמרטוט, מגבות נייר, מברשות קרצוף, סולם או שרפרף, מברשת אסלה, שואב אבק.

טיפ מס' 2 – אל תזניחו מקומות נסתרים מהעין

התמידו בניקוי כל האזורים. לדוגמה, האזור שמתחת למיקרוגל, האזור שמעל המדף העליון ואזורים נוספים שלא נראים לעין. כך במידה ותקפידו לנקות אותם, תוכלו להימנע מהתבססות של מזיקים. מעבר לכך, תוכלו גם לזהות כל מיני בעיות ורטיבויות ולטפל בהתאם.

טיפ מס' 3 – על מנת שהמשרד לא יגיע למצב של הזנחה, מומלץ לקבוע זמן קבוע בלוח הזמנים שיהיה מיועד לניקיון המשרד

אין ספק שכאשר מדובר על ניקיון, מדובר על אחת המשימות שמרביתנו לא ששים לקראתה. משום כך, מומלץ לקבוע זמן קבוע שיהיה מיועד לניקיון.

טיפ מס' 4 – וודאו שהריהוט שיש לכם במשרד מסודר ומאורגן

עליכם לסדר את הרהיטים שיש לכם במשרד באופן שיכול להקל על הניקיון. כך אתם תראו בעצמכם שתסבלו כמה שפחות ממשימת הניקיון וגם תהיה לכם יותר מוטיבציה לנקות.

טיפ מס' 5 – היעזרו בעובדים

תסכימו איתנו שיותר כיף לנקות יחד. על כן, אם יש איתכם עובדים נוספים במשרד, מומלץ לבצע ניקיון שבועי יחד. הכי טוב יהיה שכל עובד ידאג לנקות את עמדת העבודה שלו. אפשר גם להוסיף מוסיקה שתהיה ברקע ותצור אווירה נעימה וטובה.

טיפ מס' 6 – היעזרו בחברת ניקיון

במידה ולא מסתדר או מתאים לכם לנקות, תמיד תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון. חברה זו תעשה עבודה מקצועית ויסודית. לפני שאתם סוגרים עם חברת ניקיון כלשהי, מומלץ מאוד שתבדקו את הדירוג שלה, תקראו המלצות וכמו כן תערכו מולה תיאום ציפיות לגבי רמת הניקיון לה אתם מצפים. אגב, גם לאחר שסגרתם עם חברת ניקיון, מומלץ מאוד שתבדקו שהיא אכן עומדת בהבטחותיה ושהניקיון אכן מבוצע בצורה יסודית ואיכותית.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שאנחנו מבלים לא מעט זמן במשרד ועל כן, חשוב מאוד לשמור על סביבת נעימה והיגיינית. נמליץ לכם ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל וכך להנות ממשרד נקי ומבריק.

אולי גם תאהב