פיננסי

טיפים ללקיחת הלוואה ראשונה

הלוואות אישיות יכולות להיות כלים פיננסיים יקרי ערך, במיוחד כאשר צריכים כספים למטרות שונות, כמו סגירת חובות, שיפוצים בבית או הוצאות בלתי צפויות.
בכתבה הבאה, נציג חמישה טיפים חיוניים שידריכו אתכם בתהליך קבלת הלוואה ראשונה ויגדילו את סיכויי האישור שלכם לקבל אחת.

הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה המציעה שירות איחוד הלוואות.

הבינו את הצרכים שלכם

לפני הגשת בקשה להלוואה, הקדישו זמן על מנת להעריך את מצבכם הפיננסי ולקבוע את צרכי ההלוואה שלכם. העריכו בקפידה כמה כסף אתם צריכים וצרו תקציב ריאלי כדי להבטיח שתוכלו להחזיר את ההלוואה בנוחות. בנוסף, התייחסו גם להכנסות שלכם, לניקוד האשראי ולחובות הקיימים שלכם כדי להבין את יכולת החזר ההלוואה ובחרו סכום הלוואה שמתאים ליכולות הפיננסיות שלכם.

בדקו את ציון האשראי שלכם ושפר אותו במידת הצורך

ציון האשראי שלכם ממלא תפקיד משמעותי באישור ההלוואה ובריבית שתצטרכו לשלם עליה.
אם יש לכם ציון אשראי נמוך, נקטו בצעדים לשיפורו לפני הגשת בקשה להלוואה.
תשלום חשבונות בזמן, הפחתת חובות עומדים ושמירה על יחס ניצול אשראי נמוך יכולים להשפיע לטובה על ציון האשראי שלכם לאורך זמן.

בדקו מאיפה כדאי לקחת את ההלוואה

יש כל מיני גופים מהם תוכלו לקחת הלוואה. מדובר על גופים בנקאיים וגופים חוץ בנקאיים. מומלץ לערוך השוואה בין שיעורי הריבית המבוקשים, תנאי ההלוואה, עמלות וכו'.  ההשוואה הזאת תסייע לכם לקבל החלטה מושכלת ולמצוא את ההלוואה המתאימה והאטרקטיבית ביותר.

שמרו על היסטוריית תעסוקה יציבה

גופים בנקאיים מעדיפים לווים עם היסטוריה תעסוקתית יציבה, שכן הדבר מסמל מקור הכנסה אמין להחזר ההלוואה. במידת האפשר, נסו לשמור על עבודה עקבית לפחות שישה חודשים לפני הגשת בקשה להלוואה. הפגנת יציבות בהיסטוריה התעסוקתית שלך מראה למלווים שיש לכם את היכולת הכלכלית להחזיר את ההלוואה בזמן וללא בעיות.

השוו את תנאי ההלוואה וקראו את האותיות הקטנות

לפני שתסיימו למלא את הבקשה להלוואה, בדקו היטב את תנאי ההלוואה. שימו לב לשיעור הריבית, תקופת ההחזר, העמלות הרלוונטיות והקנסות בגין איחור בתשלומים או פירעון מוקדם. הבינו את ההשלכות של כל מונח והעריכו אם הוא מתיישב עם היעדים הפיננסיים ויכולות ההחזר שלכם.
אם משהו לא ברור, אל תהססו לבקש הבהרות מהגוף המלווה.

מקבץ שאלות ותשובות בכל הקשור להלוואות

להלן:

שאלה מס' 1 – איזה סוג של הלוואה הוא הכי פופולארי?

הסוג הכי פופולארי הוא הלוואה מיידית לכל מטרה. מדובר על הלוואה שניתן לקחת באמצעות כרטיסי האשראי. מדובר על הלוואה של עד 150,000 שקלים.

שאלה מס' 2 – תוך כמה זמן מקבלים הלוואה?

ברוב המקרים, ההלוואה תיכנס לחשבון של הלווה עד שלושה ימי עסקים מאישור הבקשה.

שאלה מס' 3 – מהן הסיבות בגינן יש סירוב מהבנק לתת הלוואה?

הכנסה נמוכה, היעדר בטחונות של הלווה, היסטוריה לא טובה של החזרת הלוואות שלא במועד הנדרש, ניצול מסגרת אשראי במלואה.

כמה מילים לסיכום…

כאשר לוקחים הלוואה, אין ספק שנדרש תכנון קפדני וגם נדרשת תשומת לב לפרטים. על ידי הבנת הצרכים שלכם, שיפור ניקוד האשראי, בדיקת הגופים המלווים, שמירה על תעסוקה יציבה ובחינה קפדנית של תנאי ההלוואה, אנחנו משוכנעים שתוכלו לקבל הלוואה שתענה על הדרישות הפיננסיות שלכם ושתוכלו לנהל אותה בנוחות.

אולי גם תאהב