אירועים

המדריך המלא לתכנון חתונת החלומות שלכם

יום החתונה הוא אחד הימים החשובים בחייו של אדם. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת מקום לחתונה ויש סוגים שונים של מקומות שאפשר לבחור מהם. למקום שתבחרו, תהיה השפעה גדולה על יום החתונה שלכם ועל האורחים שלכם. כדאי לחשוב היטב לגבי המיקום הכי מתאים לחתונה.

סוגי מקומות לחתונה:

– אולמות אירועים

– חתונות בגן אירועים

– חתונות על חוף הים

– חתונות בטבע

סוגים שונים של טקסים

ישנם 2 סוגים עיקריים של טקסטים בהם: טקס אזרחי או טקס דתי. טקס אזרחי הוא טקס המנוהל על ידי פקיד משפטי, כגון שופט או ראש עיר. המונח 'אזרחי' מתייחס לעובדה שסוג זה של טקס אינו דתי במהותו ואינו כולל שום סוג של מנהיג רוחני. טקס דתי הוא טקס שבו הנישואין תקפים רק אם מבוצעים על ידי מישהו שהוסמך רוחנית, כגון רב.

שיקולים בבחירת מקום לאירוע החתונה

בחירת מיקום לאירוע החתונה שלכם יכולה להיות מאתגרת ומבלבלת. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כמו, הנוחות שלכם, הנוחות של האורחים שלכם, מספר המוזמנים ועלות המקום.

בכל הנוגע למיקום, אתם רוצים מקום העונה על הצרכים שלכם ושל האורחים שלכם. אתם צריכים מקום מרווח מספיק שיכיל את כל האורחים שלכם ויתאים לעונה בה אתם בוחרים לקיים את האירוע. לדוגמה, אם תקיימו את האירוע בחורף, הרי שמקומות כמו הטבע או חוף הים, לא יתאימו. יש גם להתייחס לבדוק שהמקום שאתם בוחרים אכן יכול להכיל את מספר המוזמנים שלכם ושהוא לא יקר מדי. זאת משום שמלבד המקום, יש גם לדאוג שיישאר כסף עבור קייטרינג, מוזיקה, תפאורה ושאר דברים חיוניים.

אטרקציות לחתונה – למה הן חשובות?

אטרקציות לחתונה הן מאפיין מיוחד שעשוי להיכלל כמעט בכל חתונה. אטרקציות יכולות להפוך את האירוע לבלתי נשכח וגם לספק בידור לאורחים. יש מגוון של אטרקציות לחתונה כמו, קיר פרחים, בלונים, זיקוקין, לייזרים, עמדת שזירת פרחים, קיאק פירות לאירועים, תותחי עשן, עמדת צילום ועוד.

לפני שאתם סוגרים את האטרקציות מול הספקים, מומלץ שתוודאו את הדברים הבאים:

-בדקו שיש המון המלצות חיוביות על הספק. אתם לא רוצים לפול על ספק שיש עליו חוות דעת שליליות.

-שריינו את הספקים של האטרקציות כמה חודשים לפני האירוע שלכם.

-חשבו האם תרצו להזמין את האטרקציות מכמה ספקים או מספק אחד. לדוגמה, יש הרבה אולמות אירועים שעובדים עם אנשי מקצוע והם יכולים להציע לכם חבילה הכוללת שירותי צילום, קייטרינג ותקליטן.

-היפגשו עם הספקים. כך תוכלו להרגיש אם יש כימיה ותקשורת טובה. לאחר מכן, אתם תוכלו לקבל מושג טוב יותר לגבי הספקים והאם אכן תוכלו לסמוך עליהם.

-התנסו בלייב מהשירות של הספקים. לדוגמה, תוכלו להגיע לאירוע שבו התקליטן מתקלט.

-בקשו לקבל הצעת מחיר מסודרת. אם סגרתם עם הספקים, ערכו איתם הסכם מסודר וחתום.

אולי גם תאהב