זוגיות

איך להציל את הזוגיות?

הרבה זוגות חווים משברים בזוגיות שלהם. כדאי שתדעו שגם אם קשה ונראה שאין לכם שום דרך להתגבר על המרחק שנוצר, כן אפשר להציל את הזוגיות וכן אפשר להתגבר על הבעיות והקשיים. נכון, אין ספק שזהו תהליך שדורש עבודה יסודית ומעמיקה, מחויבות של שני הצדדים וגם נכונות להשתנות ולשנות דברים, אבל מדובר על תהליך אפשרי בהחלט שיכול להביא אתכם למקום חיובי.

בכתבה הבאה, נציג לכם כמה עצות טובות להציל את הזוגיות שלכם.
הכתבה בשיתוף עם g69 – חנות סקס פתח תקווה.

עצה מס' 1 – קחו אחריות על המצב

זוגיות היא שותפות. על כן, כאשר יש מצב של משבר, שני השותפים צריכים להיות אחראים לו.  
אין צורך להפנות אצבע מאשימה כלפי בת הזוג או בן הזוג. כן אפשר להיות כנים ולקבל את העובדה שכל הצדדים שותפים למה שקורה בחיי הזוגיות. על כן, יש להתחיל לתקן את כל הדברים שדורשים תיקון.

עצה מס' 2 – תהיו מוכנים לשתוק וגם להקשיב

יש מצבים בהם מומלץ לשתוק קצת ולהקשיב לצד השני. במידה ותתעקשו מול הצד השני, הרי שתעצימו עוד יותר את המצב ותרעו אותו. כמו כן, אם אתם מרגישים שאתם רוצים קצת להירגע, מומלץ שתצאו להליכה או נסיעה קצרה. כך תוכלו להיות לבד עם עצמכם. כמו כן, אל תשכחו לנשום נשימות עמוקות. כאשר תחזרו הביתה, אתם תראו כיצד תהיו יותר רגועים ותוכלו באמת להקשיב לצד השני ולהביא לפתרון המשבר. כאשר יגיע הזמן שלכם לדבר, אתם תראו שתוכלו לדבר עם המון רוגע, כבוד, הערכה ואהבה. הכי טוב יהיה לדבר מהלב ולא מהראש. אין ספק שזוהי הדרך האידיאלית לתקשר בכל מערכת יחסים זוגית.

עצה מס' 3 – אפשר לפתור בעיות עם פשרות

ברוב המקרים, כאשר יש פשרה, אפשר לפתור המון בעיות בחיי הזוגיות. נניח שאתם לא רוצים לשנות דברים בחיי הזוגיות, אין בעיה עם זה אבל עליכם להביע לפחות נכונות כלשהי להתפשר.  אתם כבר תראו שכאשר תתפשרו, גם הצד השני ירצה להתפשר עבורכם. מומלץ לבחור את המלחמות שלכם בקפידה. עליכם להתעקש רק שאין לכם ברירה. עליכם לדעת מתי שווה לכם להתעקש ומתי לוותר ולשחרר.

עצה מס' 4 – מומלץ שתקיפו את עצמכם עם אנשים תומכים

בדקו עם מי אתם מבלים. אם אתם מבלים עם אנשים שסובלים ממערכות יחסים קשות ולא טובות, דעו שאתם יכולים להיות מושפעים מהאנרגיות שלהם. עליכם להקיף את עצמכם באנשים שהם יציבים רגשית, באנשים שנהנים מחיי זוגיות יציבים וחזקים וכו'. אנשים כאלה, יכולים לתמוך בכם כאשר אתם חווים משברים ואף לתת לכם עצות טובות שיעזרו לכם להתגבר על הקשיים.

עצה מס' 5 – נסו להיעזר בייעוץ זוגי

בחלק מהמקרים, ייעוץ זוגי הוא הדרך היחידה להתגבר על הקשיים ולעבוד על המשברים שיש בזוגיות. תודות לייעוץ זוגי, תוכלו ללמוד כיצד לגשר על הפערים שנוצרו ביניכם, כיצד לפתוח את ערוצי התקשורת שלכם ועוד. במידה ואתם בוחרים בייעוץ זוגי, קחו בחשבון שעליכם להתחייב לתהליך וכמובן להשקיע בו עבודה. שיהיה בהצלחה!