אירועים

איך לבחור חליפת חתן לאירוע מושלם?

על מנת שאירוע החתונה יהיה מושלם, יש להשקיע לא רק בשמלת הכלה אלא גם בחליפת החתן. החליפה צריכה להיות אסתטית ויפה וכזאת שתאפשר גם לחתן להנות ולחגוג את האירוע המשמעותי ביותר בחייו. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות למה מומלץ לשים לב כאשר בוחרים חליפת חתן.

הכתבה בשיתוף עם אתר קרל המוכרים מגוון חליפות חתן.

כמה מילים על איכות הבד

אין ספק שהבד אומר הכל על החליפה. חליפה שתהיה מיוצרת מבד איכותי, תהיה גם נעימה ורכה יותר וכמו כן תאפשר לעור לנשום. היא גם תהיה הרבה יותר מאווררת ופחות חמה בהשוואה לחליפה שתהיה מיוצרת מבד לא איכותי. שימו לב, מומלץ שלא לרכוש חליפות שעשויות מ-100% בד סינתטי. כן מומלץ לרכוש חליפות שעשויות מכותנה, צמר, משי או כל בד טבעי אחר נושם. כאשר אתם מודדים את החליפה, בדקו שהמגע שלה נעים על העור שלכם. כמו כן, שימו לב גם לאיכות הבטנה.

כמה מילים על הגזרה והצורה של החליפה

אם נעשה עבודת עיצוב איכותית על החליפה, אין ספק שהחליפה תראה כמו שצריך ותחמיא מאוד לחלקים שיש צורך להדגיש ומנגד תצניע את החלקים הלא מחמיאים. כאשר יש התמקדות בגזרה וגם בצורה, אפשר לייצר חליפה שתהיה אופנתית ותקצור המון מחמאות. כיום, יש מגוון גדול של גזרות ועיצובים ואתם בהחלט יכול לבחור את אלה שיאפשרו לכם לבטא את הסטייל שלכם. כאשר אתם מודדים את החליפה, בדקו שיש לה גזרה אחידה וכמו כן שהחליפה יושבת עליכם כמו שצריך. החליפה צריכה להיות לא רפויה מדי וגם לא הדוקה מדי. כמו כן, מומלץ גם להתהלך מעט עם החליפה וכך להרגיש האם אפשר לנוע בה בחופשיות או לא.

כמה מילים על איכות התפירה של החליפה

במידה והחליפה תפורה בצורה מקצועית וגם איכותית, הרי שהחליפה תחזיק לאורך שנים רבות ואף תשמר את המראה שלה. בדקו האם הכפתורים תפורים היטב ובצורה עמידה ועשו כך גם לגבי התפרים שיש בחליפה.

טיפים נוספים לבחירת החליפה המושלמת

להלן הטיפים שלנו:

-העדיפו תמיד לרכוש חליפת חתן ולא לשכור אחת. חליפה שתרכשו שתהיה מותאמת לכם מכל הבחינות וזאת בניגוד לחליפה שתשכירו שלעולם לא תתאים לכם בדיוק. אגב, רכישה של חליפת חתן היא לא כמו רכישה של שמלת כלה. כך שאין לכם מה לדאוג מבחינת הכסף. העלות של חליפת חתן הרבה יותר נמוכה מהעלות של שמלת הכלה. כמו כן, יש העדפה ברורה לרכישת חליפה משלכם, שכן תוכלו להשתמש בה לאירועים חשובים נוספים בעתיד.

-חשבו על סגנון החתונה שלכם והתאימו חליפה בהתאם לסגנון.

-התייעצו עם הכלה שלכם לגבי החליפה.

-התאימו את צבע החליפה לגוון העור שלכם. במידה ואתם רוצים ללכת על בטוח, בחרו חליפה בצבע שחור. היא קלאסית והיא תתאים לכם גם כחתנים וגם כאורחים באירוע חשוב.

אולי גם תאהב